Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulamin Serwera Ts3
#1
 
§INFORMACJE OGÓLNE:


1) Każdy użytkownik korzystający z serwera PL WRTTeam - ts3.wrtteam24.pl zobowiązany jest do przestrzegania poniższego regulaminu.
2) Korzystanie z serwera TeamSpeak jest zupełnie bezpłatne.
3) Każdy użytkownik ma prawo uzyskać rangę poprzez wejście na kanał "Centrum Pomocy" Uzyskanie kanału jest możliwe poprzez wejście na "Kanał prywatny (automat)" w sekcji W/w.
4) Wszelkiego rodzaju odwołania od Kar,blokad jest możliwe poprzez odwiedzenie forum wrtteam24.pl ( odpowiedni dział).
5) Każdy użytkownik może posiadać maksymalnie 8 rang na serwerze (wliczana jest w to również ranga Zarejestrowany(a).
6) Każdego rodzaju  błędy jak i problemy związane z TeamSpeakiem należy zgłaszać do Roota, bądź Administratora TS3 lub na forum.
  7) Administracja nie ponosi konsekwencji za problemy z serwerem spowodowanymi, np. awaria sprzętu czy też udziałem osób trzecich.


§ ZASADY OGÓLNE:


1) Zabronione jest używanie nazw:
A) Wulgarnych, obraźliwych, rasistowskich, nazistowskich, erotycznych, nieetycznych;
B ) Podszywających się pod osoby z wyższej administracji serwera TeamSpeak3 oraz sieci PL WRTTeam dalej zwaną 
PL WRTTeam ISP Group;
2) Na serwerze obowiązuje zakaz używania awatarów zawierających treści erotyczne, wulgarne, rasistowskie, nazistowskie,nieetyczne bądź obraźliwe.
3) Na serwerze zabronione jest reklamowanie innych serwerów głosowych, serwerów gier, for itd.
4) Na serwerze panuje zakaz nagminnego zmienianie nazw użytkownika.
5) Na serwerze zabronione jest podszywanie się pod Administracje jak i zwykłego użytkownika, lub też posiadanie takiej samej nazwy użytkownika w celu żartu.
6) Zabronione jest wysyłanie w wiadomościach linków przekierowujących na niebezpieczne strony lub aplikacje.
7) Na serwerze zabronione jest spamowanie poke'ami, bądź masową ilością prywatnej wiadomości.
8) Na serwerze panuje zakaz Nadużywania rangi VIP'a  bądź jakiej kolwiek administracyjnej w celu własnej korzyści (wchodzenie na kanały bez wcześniejszego zaproszenia, przeszkadzanie) kończy się utratą rangi.
9) Każdy użytkownik ma prawo korzystać z własnego Bota Muzycznego w przypadku zapełnia ilości slotów  Administrator ma prawo wyrzucić bota Muzycznego danego użytkownika gdy ten blokuje slota.
10) Zakazane jest skakanie po kanałach publicznych,prywatnych jak i Premium.



§ CENTRALA POMOCY:
1)Godziny Pracy 10:00-21:30 *
-*Administracja zwykle jest dłużej nocami pełni dyżur dowódca zmiany do godziny 03:00.
2) Kanały w centrum pomocy nie służą do zabawy wchodzisz tylko w sprawach
- kanał "Współpraca wejść mogą tylko właściciele lub vice właściciele serwisów zainteresowanych współpracą.
- kanał "Sprawy Radiowe" służy dla prezenterów i właścicieli stacji radiowych.
- kanał "Potrzebuję Pomocy) służy do pomocy ogólnej (przywołuje on automatycznie każdego osiągalnego administratora).
- kanał "Rejestracja" podobnie do opisanego w/w kanału tylko wtedy administracja od razu wie czy można wysłać mniej 
doświadczonego admina nie jest wysyłana ekipa techniczna.
- kanał "Kanał Prywatny (automat)" jak sama nazwa mówi system sam je tworzy nie jest tu potrzebny administrator.


§ KANAŁY PRYWATNE:


1) Każdy kanał prywatny może posiadać 2 podkanały, jeśli liczba użytkowników na danym kanale przekracza liczbę 10 osób Root może zwiększyć ilość podkanałów do liczby 3.
2) Jakiekolwiek edytowanie Opisu (deskrypcji) kanału który powstał przy stworzeniu Kanału grozi usunięciem.
3) Brak numeru kanału lub zmiana go, grozi usunięciem kanału.
4) Nazwa kanału nie może zawierać wulgaryzmów w jakimkolwiek języku, celowych edycji liter w wulgaryzmach w celu zmylenia administratora, treści rasistowskich, obraźliwych, bądź podszywających się pod nazwę kanału Administracji.
5) Właściciel prywatnego kanału musi raz na tydzień być na nim w przeciwnym razie kanał wraca do puli wolnej (automatyka serwera). aktualnej daty grozi usunięciem kanału.
6) Każdy użytkownik który posiada własny kanał jest zobowiązana do przestrzegania Ogólnego regulaminu TeamSpeak3.
7) Każdy Kanał Główny, który nie posiada hasła, po wcześniejszym upomnieniu zostanie usunięty w ciągu 24h.
8) Właściciel Kanału ma prawo nagrywać rozmowy i to co się dzieje na jego kanale bez informowania o tym użytkowników przesiadujących na nim.


§STREFA PUBLICZNA (KANAŁY)


1) Strefa Publiczna jest to głownie miejsce dla osób dla osób nie posiadających własnych kanałów.
2) Na Kanałach Publicznych zakazuje się nagrywania rozmów bez zgody osób przebywających na danym kanale, Nie tyczy się to kanałów prywatnych.
3) Strefa publiczna jest podzielona na kanały z limitem osób oraz na takie, które tego limitu nie posiadają.
4) W Strefie Publicznej Panuje Kategoryczny zakaz Łamania zasad regulaminu, łamanie jakiegokolwiek punktu skutkuje interwencją admina i wyrzuceniem danej osoby z kanału, bądź zbanowaniem zgodnie z Taryfikatorem banów.
5) Z Kanałów  publicznych maja prawo korzystać wszyscy użytkownicy serwera TeamSpeak3.



§ KANAŁY PREMIUM:


1) Strefa Kanałów Premium Znajduje się nad strefa Eventów.
2) Kanały Premium są zwolnione z aktualizowania Daty swojego kanału.
3) Kanały Premium mogą posiadać 5 podkanałów.
4) Jakiekolwiek edytowanie Opisu (deskrypcji) kanału, który powstał przy stworzeniu Kanału grozi usunięciem.
5) Nazwa kanału nie może zawierać wulgaryzmów w jakimkolwiek języku, celowych edycji liter w wulgaryzmach w celu zmylenia administratora, treści rasistowskich, obraźliwych, bądź podszywających się pod nazwę kanału Administracji.
6) Kanały Premium powinny zawierać hasło, jeśli któryś z kanałów nie posiada hasła staje się kanałem publicznym i ma do niego dostęp każdy użytkownik.


§ KANAŁY POMOCNICZE I ADMINISTRACYJNE:

1) Kanały pomocnicze służą do pomocy osobom korzystającym z serwera TeamSpeak3.
2) Kanały pomocnicze nie służą do luźnych rozmów, bądź szukania nowych znajomości. Wchodzenie na nie bez celu, bądź zdenerwowania administracji skutkuje nałożeniem na użytkownika kary według Taryfikatora.
3) Zakazane jest puszczanie muzyki, nagrywanie i krzyczenie na wyżej wymienionych kanałach.
4) Kanały pomocnicze służą do kontaktu z Administracja, bądź tez uzyskania pomocy związanej z serwerami CS-Lucifer i TS3.


§ TARYFIKAT
OR BANÓW:

§1. Podszywanie się pod Administrację serwera, bądź sieci - Ban miesiąc.
§2. Reklamowanie innych serwerów, for, stron internetowych, itp. - Ban permanentny.
§3. Unikanie bana, wchodzenie na aktywnym banie - Ban permanentny.
§4. Wpisywanie przed nazwą nick Administratora bądź wpisywanie dziwnych prefiksów - Ban na tydzień/ ban permanentny.
§5. Korzystanie z botów (nie dotyczy na własnych kanałach) lub multikont\a - Ban na tydzień.
§6. Wchodzenie na kanały oraz podkanały Administracji bez ich zgody - Ban na dzień/ ban na tydzień.
§7. Obrażanie, bądź wyśmiewanie innych użytkowników - Pouczenie/ kick/ ban do 1 dnia.
§8. Trollowanie oraz marnowanie czasu Administracji - Kick/ ban do 6 godzin.
§9. "Skakanie" po kanałach, przeszkadzanie innym użytkownikom - Pouczenie/ kick/ ban do 6 godzin.
§10. Nazwa użytkownika niezgodna z zasadami wyżej wymienionymi (patrz. "Zasady dla użytkowników" pkt. §7) - Pouczenie/ kick/ ban do 3 godzin.
§11. Spamowanie, bądź floodowanie - Pouczenie/ ban do 3 godzin.
§12. Nagminna zmiana nazw użytkownika - Pouczenie\ kick\ ban do 3 godzin.
§13. Awatar, bądź obrazki niezgodne z wyżej wymienionymi zasadami (patrz. "Zasady dla użytkowników" pkt. §6) - Pouczenie/ kick/ ban do 3 godzin.
§14. Używanie tzw. mutatora czy innych programów modyfikujących głos (nie dotyczy kanałów prywatnych, kanałów VIP lub tyralnia) - Pouczenie/ kick/ ban do 3 godzin.
§15. Nagrywanie użytkowników, bądź puszczanie muzyki na kanałach, gdzie jest to zabronione - Pouczenie/ ban do 3 godzin.
§16. Wszelkiego rodzaju krzyczenie, piszczenie, śpiewanie itp. - Pouczenie/ kick/ ban do 1 godziny.
§17. Połączenia i Rozłączenia w celu nabijania ilości połączeń na TS3 - Grozi usunięciem użytkownika.
§18. Nagminne łamanie regulaminów obowiązujących na serwerze. - Grozi dłuższą blokadą użytkownika, bądź usunięciem Kanału.
§19. Odtwarzanie bindów z głosem poszczególnych użytkowników ts'a bez ich zgody - Pouczenie/ kick/ ban do 3 godzin.


                                                                                           § POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

 Nie znajomość W/w regulaminu nie zwalnia z nie przestrzegania zawartych w nim przepisów porządkowo - wewnętrznych.
 Zarząd zastrzega sobie prawo do zmiany W/w regulaminu w całości lub jakiegoś pkt o czym zostaną ludzie powiadomieni na forum i przez boty sterujące serwerem.


            Zarząd PL WRTTeam 2019
wrtteam24.pl
[Obrazek: 76561198399967994.png]





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Menu